Vörös disznó: beültünk a legendás Mercedes 300 SEL 6.8 AMG-be
A 70-es évekbe katapultál vissza bennünket ez a hatalmas benzinmotorral szerelt patinás versenyautó.
A 70-es évekbe katapultál vissza bennünket ez a hatalmas benzinmotorral szerelt patinás versenyautó.
A titokzatos újdonságról egyelőre szinte csak annyit lehet tudni, hogy a Comói-tó partján fog bemutatkozni.
A nyitható tetős bajor sportkupét a BMW Group Classic szakemberei újították fel.
A legnagyobb érdeklődésre számot tartó autóbuszra több mint 30 licit érkezett.
Az olasz gyártó ezen turbómotoros modelljéből alig több, mint 350 példány hagyta el a gyártósort.
Ilyen az, amikor egy 60-as évekbeli oldtimernek nemcsak a technikája, hanem a konfigurátora is szupermodern.
Ebben a Trabiban egy az alapmodellénél közel 2,5-szer erősebb versenymotor rejtőzik.
Ez a tisztán elektromos meghajtású Posche évtizedekkel a Taycan előtt készült.
Ez a második generációs Golf GTI egészen jó egészségi állapotnak örvend, így új tulajdonosa egy kisebb vagyont fizetett érte.
A 601-es Trabant első példányai hat évtizeddel ezelőtt látták meg a napvilágot, a legdrágább hazai példányt jelenleg mintegy 4 millió forintos áron kínálják.
Ebből a Continental GT Azure-ból ez az egyetlen példány készült.
Az alig pár százas mennyiségben gyártott kocsi ezen példányában kevesebb, mint 50 ezer kilométer van.
A közel négy évtizedes múltra visszatekintő limuzinban kevesebb, mint 7 ezer kilométer van.
Az AvtoVAZ kisebb-nagyobb modernizálások révén próbálja meg életben tartani a 70-es évekbeli technikát, ami még mindig frissnek hat az ősrégi UAZ-ok mellett.
Ebben a különleges kivitelben nem 1,5-ös és nem is 1,6-os motor található.
A Fiat Puntók korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Abszolút egyedi hangulattal támad ez a 4,4 literes léghűtéses farmotorral szerelt patinás luxusautó.
A 70-es évek elején egy ilyen 80 lóerős Fiat igen menőnek számított, és 2023-ban is egyre többen utána fordulnak.
Ennek a jövőbe mutató technikájú járgánynak minden egyes kerekére jut egy villanymotor, és ez még nem minden.
Az elmúlt 3,5 évtized nyomait keresve sem találjuk ezen a jó öreg csehszlovák négykerekűn.